WEB KANCELARIJA

Sledat Web Kancelarija

Rešenje u oblaku (CLOUD), za vođenje poslovnih procesa u virtualnoj kancelariji. Namenjena je preduzećima, samostalnim preduzetnicima, ostalim organizacijama kao i svima, kojii bi želeli biti u poslu više učinkovitiji i organizovaniji. Pristup internet kancelariji se vrši preko internet aplikacije, potrebna je samo internet veza i internet pretraživač. Svi podaci i prilozi se čuvaju u IT oblaku, što sprečava gubitak  važnih podataka

Modularna rešenja

E- kancelarija je rešenje sastavljeno iz više modula, koji udruženi čine jak i učinkovit sistem prilagođen potrebama i zahtevima vašeg posla.

Partnerji

Modul je namenjen unosu osnovnih podatka o partnerima (strankama) i zaposlenima, čuvanju različite dokumentacije kao i vođenje odnosa sa strankama (CRM).

Plan rada

Modul je namenjen organizaciji posla (radnih  poslova ili zadataka). Određivanje  osobe, koja će  obaviti zadatak ili posao.  Raspoređivanje zadataka ili posla po važnostii i prikaz u različitim bojama.

Dokumenti

Modul je namenjen čuvanju, pregledu  i vođenju evidencije svih primljenih računa uključujući i priloge u pdf, csv, txt ili word formatu.

Računi

Modul je namenjen izdavanju računa i vođenju evidencije svih izdatih računa. Preko modula se mogu računi štampati u PDF obliku ili slati na željene elektronske adrese.

Proizvodi

Modul je namenjen unosu proizvoda, njihovih opisa, cena i dokumenata vezanih za određeni proizvod.

Šifranti

Modul je namenjen unosu i vođenju šifri država, poštanskih brojeva, pripremljenih tekstova (klauzula), koji se ispisuju na dokumentima, vrste i oznake  vozila i statusi zaposlenih

Putni nalozi

Modul je namenjen izradi putnih naloga. Pri izradi putnog naloga se automatski obračunavaju i dnevnice i upisuju radni sati (vožnja, odmor, drugi posao) u određenoj državi, i mogu se dodavati troškovi na putu (putarine, sati čekanja).

Upozorenja

Modul omogućava podešavanje različitih upozorenja za određenu stranku ili uopšteno(istek ugovora sa spiskovima, podsetnik na poslovni sastanak, istek osiguranja…).

PREDNOSTI I DOBIT

Naša rešenja omogućavaju preduzećima viši kvalitet, tačnost, brzinu i niže troškove što posledično  dovodi do veće konkurentske  prednosti.

 

  • Smanjuje poslovne troškove
  • Sve što je potrebno je internet pretraživač i internet veza
  • Pristup podacima bilo gde i bilo kad
  • Unos i pregled podataka u kancelariji ili neposredno na terenu
  • Postavljanje raznih podsetnika
  • Priprema i slanje prilagođenih izveštaja u formatu PDF ili MS Excel
  • Brzo povezivanje i jednostavna upotreba
  • Fiksni mesečni troškovi iznajmljivanja usluga
  • Nudimo izradu internet kancelarije po meri vaših potreba

KORISNIČKI PAKETI

Korisnički paketi Sledat Internet kancelarije su pripremljeni tako, da omogućavaju izbor onih funkcija, koje preduzeće treba pri svom poslovanju. Cena svakog paketa zavisi od izbranih modula i broja korisnika.

Uverite se u kvalitet naših usluga.

Svima, koji bi želeli da probaju naše usluge, nudimo besplatan probni period.

U koliko se posle probnog perioda odlučite za korišćenje naših usluga, moći će te da sačuvate i koristite sve podatke, koje ste prikupili u probnom periodu.

KONTAKT

Ako želite više informacija o našim produktima i uslugama, molimo Vas da nas kontaktirati preko telefona ili elektronske pošte. Takođe možete koristit kontaktni obrazac.

Aluxom d.o.o.

Vojvode Baćevića 78
11000 Beograd

T: +381 11 347 7981

M: +381 64 911 9113

E: info@aluxom.com

GDPR

2 + 13 =